piątek, 26 sierpnia 2016

Paranormal Book Tag

Hej :) Dziś przedstawiam Wam "Paranormal Book Tag". Jego autorami są KacperRobert.
Kacprowi jeszcze raz dziękuję na nominację i zapraszam. :)


1. Nefilim, czyli książka, w której bohater wykazał się szczególną odwagą.
Aktualnie większość dystopii posiada takiego głównego bohatera. Ale ja tu postawię na coś starszego, ale równie ciekawego. A jest to Edmund Dantes, znany również jako Hrabia Monte Christo z książki o tym samym tytule. :) Naprawdę byłam pod wrażeniem wszystkich jego wyczynów.

2. Wilkołak, czyli książka, której bohater jest sprawny fizycznie.
Tris, Tobias, Christina, Eric - czyli ogólnie Nieustraszeni z trylogii "Niezgodna".

3. Elf, czyli najmniejsza książka w Twojej biblioteczce.

"O psie, który jeździł koleją" - uwielbiam tę książkę. 

4. Smok, czyli największa książka w Twojej biblioteczce.

"Intruz" - gruby i ciekawy. ;) Na pewno lepszy od "Zmierzchu".

5. Wampir, czyli najładniejsza książka, którą posiadasz.

Odkąd zobaczyłam ją po raz pierwszy, jestem w niej zakochana na zabój. A mówię tu o okładce książki "Cień wiatru".

6. Zombie, czyli najbrzydsza książka w Twojej biblioteczce.

Nie przepadam za okładką "Quo Vadis", którą mam. Widziałam ładniejsze, ale przecież tej nie wyrzucę. :D

7. UFO, czyli książka, której akcja dzieje się na innej planecie.
Nie czytałam takiej, ale z tego, co wiem, akcja książki "Fobos" rozgrywa się gdzieś poza ziemią.

8. Banshee, czyli książka z dwoma lub więcej wątkami (chodzi o perspektywy).

"Maybe Someday". I wolę perspektywę Ridge'a. W ogóle w narracjach pierwszoosobowych wolę mężczyzn. :D

10. Voldemort, czyli ulubiona część Harry'ego Pottera.
Ciężko wybrać, bo patrząc z perspektywy czasu, to żadna nie jest świetna, ale też nie ma słabej. Chyba "Więzień Azkabanu", bo jakoś zawsze uwielbiałam Huncwotów.


To już koniec. Cieszę się, że miałam możliwość wykonać ten tag i dziękuję wszystkim za przeczytanie.
Ja nominuję:
1. http://osobisty8ksiezyc.blogspot.com/
2. http://domowabiblioteczka.blogspot.com/
3. http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/
Jeśli wykonacie tag, to koniecznie zaznaczcie, kto jest autorem :).

Do zobaczenia!

5 komentarzy:

  1. Woow! Świetne odpowiedzi.
    Dzięki za wykonanie tego TAG-u.
    Pozdrawiam
    Książkowy Nieogarek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny TAG! Koniecznie muszę zrobić go u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wykonanie naszego tagu!
    Btw. ja się swoich Krzyżaków dyskretnie pozbyłem w ognisku. :P

    Pozdrawiam XX

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag, nie spotkałam się z nim wcześniej :D Mogę zrobić bo u siebie na kanale?
    Moze masz ochotę zajrzeć do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko mnie Tris doprowadzała do szału? Na prawdę! Wiele razy miałam ochotę wyjść z siebie i stanąć obok!
    Intruz? Oglądałam film - książka nadal przede mną ;) Ale Wampajerka Edka znam XD
    HP nadal przede mną >.<
    Dziękuję za nominacje :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń